تزریق ژل لب تزریق ژل لب
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401
نویسنده : میثم جعفری

هزینه و قیمت تزریق ژل لب
در این مقاله سعی داریم به قیمت تزریق ژل لب بپردازیم. زیرا همه ما می دانیم که هر چه لب هایمان پرتر باشد به طور طبیعی یا تزریق ژل لب زیباتر می شود و حتی در زیبایی لبخند افراد نیز تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که تزریق ژل لب بسیار محبوب و مورد توجه است. بزرگ شدن لب ها می تواند روی صورت افراد نیز تاثیر بگذارد. بنابراین انجام این عمل زیبایی با آگاهی کامل از روش ها و نتایج تزریق ژل به لب بسیار مهم است. به طور کلی دو روش برای تزریق فیلر لب وجود دارد که انتخاب هر روش در قیمت تزریق ژل لب تاثیرگذار است.

 

ژل لب زودرم
بزرگ کردن لب با تزریق ژل یک روش زیبایی است که زیبایی خاصی به فرد می بخشد، با این کار لب ها به طور موثر تقویت و برجسته می شوند. ژل مورد استفاده علاوه بر داشتن استانداردهای لازم باید از نظر بیولوژیکی با بدن بیمار سازگار باشد تا واکنش های ایمنی را برانگیزد. از آنجایی که لب ها دارای جریان خون و تحرک بالایی هستند، ژل تزریقی باید ثبات خوبی داشته باشد، بنابراین حجم مورد نظر ژل تزریقی باید با دقت زیادی انجام شود. ژل های رایج امروزه محصولاتی هستند که از موادی مشابه اسید هیالورونیک ساخته می شوند که یک ماده طبیعی در بدن است و حجم لب را افزایش می دهد. این نوع ژل ها حدود شش ماه ماندگاری دارند که می توانند حجم لب ها را در حین تزریق کنترل کنند.

خطرات و عوارض تزریق ژل به لب
عوارض تزریق ژل هیالونیک اسید به لب موقتی است و پس از چند روز از بین می رود. این عوارض شامل موارد زیر است:

خونریزی از محل تزریق
تورم و کبودی
قرمزی و التهاب در محل تزریق
فعال شدن مجدد زخم ها یا اسکارهای قدیمی روی لب و اطراف آن
همچنین ممکن است خطرات جدی تری برای تزریق ژل هیالونیک اسید به لب وجود داشته باشد، از جمله:

تورم و کبودی شدید به مدت یک هفته یا 10 روز
عدم تقارن لب
ایجاد برجستگی های نامنظم روی لب
عفونت
از دست دادن بافت لب
زخم، جای زخم یا سفت شدن لب ها
واکنش های آلرژیک به تزریق شامل قرمزی، تورم و خارش اطراف لب است.
مراقبت های بعد از تزریق ژل در لب
ژل های هیالورونیک به دلیل شباهت به بافت بدن واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کنند و نتایج غیردائمی طولانی مدت دارند. توده یا برآمدگی حاصل از تزریق را می توان به راحتی از بین برد و در مقایسه با سایر پرکننده های پوست کبودی کمتری دارند. عوارضی مانند خونریزی تزریق و حساسیت در محل تزریق در ژل های هیالورونیک موقتی است و در چند روز آینده برطرف می شود. اگر علائم شدیدتر مانند تب، عدم تقارن، توده یا بی نظمی، زخم یا گرفتگی، قرمزی، تورم و خارش لب ها به مدت یک هفته تا ده روز طول بکشد، باید بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید و وضعیت خود را برای او توضیح دهید. . کمپرس یخ بعد از تزریق می تواند تورم ناشی از تزریق را کاهش دهد. با کمک کرم های مرطوب کننده می توان خشکی لب ها را پس از تزریق ژل برطرف کرد. از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید، حمام آب گرم، لوازم آرایشی لب و ورزش شدید باید اجتناب شود.

 

http://darichesalamat.ir/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره سیاست، اقتصاد، ورزش، حوادث، فرهنگ و گردشگری را در اینجا بخوانید.